Isnin, 14 April 2014

SELAMAT DATANG KE DIDIK HOMESTAY.


SELAMAT DATANG KE LAMAN BLOG DIDIK HOMESTAY @ PROTON CITY. 


Didik Homesaty Selesa. Damai. Nyaman.

Anda mempunyai urusan di Tanjong Malim serta kawasan sekitarnya dan perlukan penginapan yang selesa dengan harga berpatutan? DIDIK Homestay menawarkan perkhidmatan rumah inap yang kondusif dan bernilai. Sebagai pengusaha homestay Muslim kami menjanjikan pengalaman anda menginap di sini akan memenuhi keperluan dan citarasa anda. Harapan kami dengan keikhlasan, perkhidmatan terbaik serta kemudahan yang disediakan akan menjadikan anda tetamu "setia "DIDIK Homestay

Homestay Harga Patut!

DIDIK Homestay menawarkan kadar sewaan yang munasabah dan tidak membebankan.  Anda akan memperolehi keselesaan dan kemudahan yang setimpal dengan belanja yang anda keluarkan. Kadar kami amat kompetitif dan kami berani menyatakan ianya adalah yang termurah di Tanjong Malim untuk homestay pada kelas yang sebanding. Memang berbaloi-baloi... Apa tunggu lagi, sila buat tempahan anda sekarang.. Kami di DIDIK Homestay sentiasa mengalu-alukan panggilan/SMS/Whatsapp anda!!

Hubungi Kami

Sila hubungi pihak pengurusan DIDIK Homestay sekiranya anda ingin membuat tempahan ataupun inginkan kepastian, keterangan lanjut berkenaan DIDIK Homestay. Semoga segala urusan yang berlaku mendapat keberkatan dari Allah SWT. Kami menanti panggilan/SMS/Whatsapp dari anda! Terima kasih.
Samsudin (019-3764064) –sms / whatsapp

Pn.Satariah (019 - 3716470)–sms / whatsapp

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...